Under construction...
Přestěhováno, upravte si RSS a odkazy ^^ Header bude... někdy...

neděle 6. března 2011

VCA 2011

Animemusicvideos.orgTrochu mi schází čas a inspirace sepsat něco pořádného, tak aby to tu moc nehnilo... Animemusicvideos.org je velký komunitní server, který se věnuje (jak jinak) AMVčkám. Pravidelnou součástí je i každoroční Viewer's choice awards, čili divácké ceny pro ty nej AMVčka, která se na webu za uplynulý rok objevila.

Kdo chce a je na webu zaregistrovaný, má šanci až do 8. března ovlivnit finální fázi hlasování v jednotlivých kategoriích. Kategorií je docela dost a u spousty z nich je vybírání z pěti postoupivších nominovaných pekelně težké. Ve světové AMV komunitě se zrovna dvakrát neorientuju, nicméně tohle je už druhé hlasování, kterého se účastním. Některá jména mi dokonce začínají být povědomá :) O pár svých tipů bych se teď rád podělil. Budu přikládat yt linky, ale pro nejlepší zážitek doporučuju stáhnout originál z webu, není na tom nic složitého a stačí jen registrace.

150% Lobotomy by Archivist
Pěkně sestříháná dynamická (a evidentně bezefektová) akce z FMA:Brotherhood na výbornou hudbu. Já patřím spíš mezi ty, které hudba v AMV ovlivní nejvíc, takže pokud se mi zvolená skladba nelíbí, nedokážu pořádně ocenit zbytek. Naštěstí francouzštinu můžu, na rozdíl od zpívané němčiny nebo ruštiny, která se mi nelíbí.



Break by Ileia
Akční drama, s perfektním citem pro hudební doprovod. Hudba navíc "nepřehlušuje" obraz, zůstává minimalisticky schovaná. Uznávám, že tady se asi projevuje moje slabost pro kvalitní elektroniku :) Sestříháno z NGE Rebuild filmů (loni celkem populární zdroj). Nová pilotka tady vypadá zajímavě, přitom na promo materiálech na mě působila strašně nepatřičně. Pro pořádek, filmy jsem zatím neviděl :)



Stupid Couple by JubJub2
Romantické AMV na hudbu beze slov? Na "klasiku"? Ano, jde to a funguje to víc než dobře :) Lovely Complex vs. předehra k Lazebníku Sevillskému. O tom, jak zamilovanost sráží IQ :)



The Epic of Griffith by ReggieSmalls
Epic indeed. Deset minut dlouhé AMV, které vás neunudí a neutahá. Místo toho dostanete strhující příběh Griffitha (Gilgameše). Ovšem znalost angličtiny pro plný zážitek nutná.



Redona by oro$hi
Můj favorit na Video of the Year, a že to letos nebylo lehké vybírání. Taneční a zábavné AMV, se skvěle zvládnutým zapojením různých anime. Takové uklidňující, na relax :)



The Darkest of Places by Kosmit
Jeden zástupce s ne až tak nevinným textem :) Na tohle AMV jsem narazil ani nevím jak pár měsíců dozadu na yt. Refrén je zatraceně chytlavý. Krom toho také výborný lip sync a opět stříháno z anime, které jsem ještě neviděl (Bakemonogatari).



Spanish Wolf by Cross/fade
To nejlepší na závěr. Epesní střih na veselou a živou písničku. Navíc Vincent s Holo jsou takový roztomilý pár :) (anime jsem opět neviděl). Celkem teď chápu co na té Holo někteří vidí. Každopádně můj favorit pro kategorie Best Fun Video a Best Romantic Video.



Prokrastinaci třikrát zdar! ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat