Under construction...
Přestěhováno, upravte si RSS a odkazy ^^ Header bude... někdy...

středa 1. dubna 2009

MUNI vs. VUT

Ne, nebudu srovnávat kvalitu dvou největších brněnských VŠ. Tenhle post totiž bude o tom, jak jsem byl minulý týden poprvé na hokeji :)

Minulý týden jsem se poněkud neplánovaně účastnil "Hokejového souboje univerzit", který se konal od sedmi večer v hale Rondo. Což se také stalo mou první návštěvou hokejového zápasu a věřím, že jsem nebyl sám :)

Kolem půl osmé už byla naše skupinka kompletní a tak jsme se vydali do haly. Před oběma vchody postávaly menší i větší hloučky (ve spoustě z nich koloval alkohol různého množství a druhu) a taky čekající jednotlivci. Po tom, co si mí spolunávštěvníci pořídili něco na osvěžení, jsem se vydali hledat místo v pomalu se zaplňující hale. Nakonec jsme se vydali směrem k transparentu "Fyzici MUNI", kde jsme tušili jádro fanoušků naší UNI :)

MUNI! MUNI! MUNI!

Když začalo duo moderátorů vyvolávat jména hračů, kteří nastupovali na led, zažil jsem menší šok. Absolutně neinformován jsem totiž netušil, že hráči budou hrát v kostýmech a že v nich odehrají dvě třetiny :) Naneštěstí to byl šok velmi příjemný. A pozorovat, jak se po ledě prohání papež, zdravotní sestřička nebo párek v rohlíku bylo super. Navíc, za náš tým nastoupila i jedna holka v "elfovské" čepici a docela jí to šlo.

"Náš" Fred Flinstone se snaží vstřelit gól...

Kostýmy měly za následek i to, že chvíli trvalo, než člověk zjistil, kdo že jsou ti "jeho". A u některých postav mi to nebylo jasné ani po těch dvou třetinách :) Navíc, po ledě se pohybovali i dva skoti, dva mušketýři a dva Supermani. Ten náš měl ale lepší kostým, protože mu jeho plášť i pěkně vlál :D

Tým soupeřů (čili VUT)

Poměrně brzo se začlo mohutně fandit a v hale se ozývaly pokřiky "MUNI!" a "VUT!", hlasivky sice dostaly zabrat, ale člověk se u toho pěkně zahřál :) Postupně se přidaly i mexické vlny, i když ze začátku to trošku vázlo. K výsledku není moc co dodávat, všechny třetiny končily "plichtou". Ovšem exhibice to byla parádní. Na začátku druhé třetiny se VUŤáci pokusili o zajímavý tah, když nasadili do hry oba brankáře, ovšem bez holí :D Moc dlouho jim to ale nevydrželo a v okamžiku kdy jim naši hráči dali gól, tak toho nechali. To náš brankář se vyznačoval hlavně úniky do půlky hřiště :)

"Tahle taktika VUT nevyšla, stejně jsme jim ten gól dali ^^

Tuším někdy během druhé třetiny přišel někdo na naší tribuně s pokřikem "Kdo neskáče není z MUNI, hop, hop, hop!" Bohužel se mi při poskakování povedlo si efektivně narazit obě holeně o sedačku přede mnou :) Hodně lidí mi po zápase říkalo, že VUT mělo hlasitější fanoušky. Já to můžu těžko posoudit, protože kolem nás byli převážně "naši", ale něco na tom asi bude, protože jeden celý kotel byl VUŤácký. Po tom co v poslední třetině naši borci srovnali na 7:7 se strhla "bitka" a až do konce se nic nestalo. Následovaly nájezdy, ve kterých jsme uspěli a nakonec teda i vyhráli, JO! :) Po děkovačce a předání poháru vítězům se cca 5000 studentů vydalo směrem do města (fakt jsem netušil, že nás bylo tolik O_o) a já směrem na kolej, protože jsem byl slušně vyřvaný. Doufám, že se tahle tradice udrží.

FOTOGALERIE 1, FOTOGALERIE 2, A nějaká ta VIDEA - 10 min. sestřih, M. Vlna, Kratší sestřih (konec ignorujte ;)

Pár veselých poznámek na závěr:
- cca během druhé třetiny jim na stadioně došlo pivo
- oficiální "afterparty" se prý konala v Caribicu (klub), o úspěšnosti svědčí to, že jim tam údajně došel alkohol :)
- zajímavé věci se vypráví o cestě fanoušků šalinami

Žádné komentáře:

Okomentovat