Under construction...
Přestěhováno, upravte si RSS a odkazy ^^ Header bude... někdy...

úterý 25. září 2012

What time is it?


Bilanční post, to tu ještě nebylo ^^ Jak si můžete všimnout vpravo, dal jsem jakž takž dohromady odkazy. Do teď jsem si pořádně neuvědomoval, kolik různých blogů a komiksů to vlastně sleduju. Takže teď už zbývá jen hlavička, ale s tou to vidím ještě na dlouho -_-

Léto už formálně skončilo, nicméně dokud nebude první mlhavý déšť, tak nehodlám podzimu přiznávat žádná práva ^^ Znamená to ovšem konec filmového léta, takže jen co to nějak srovnám do čitelné podoby, tak se tu objeví nějaké mé dojmy a postřehy. Nedošlo ani zdaleka na vše, ale s tím jsem tak nějak počítal.

Dále, blíží se Akicon, kde se má maličkost zřejmě zapojí do programu. Letos se opět (po dvou letech?) pojedou tři dny (resp. půl pátku a víkend), takže je co naplňovat. A tematické zaměření blízkého konce světa k tomu přímo svádělo. Věřím, že to letos opět dobře dopadne a do Brna se budu vracet bez újmy na zdraví ^^"

Pomalu mi dochází místo v knihovně, což znamená, že budu muset začít tvořit nevzhledné "dvojstupy" nebo rovnou komínky. Odhaduju, že do konce roku to tu začne vypadat nějak takhle. Což mi připomíná, že je několik (nejen knižně-komiksových) věcí, o kterých bych rád něco napsal, jen ta inspirace mrška si dává oraz. Jak se teď na Moravě říká - uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat