Under construction...
Přestěhováno, upravte si RSS a odkazy ^^ Header bude... někdy...

úterý 25. května 2010

Japaneze Boyz Rock Around The Clock I.

Za poslední.. hmm.. rok a něco se mi nahromadilo kvantum nové hudby, o které jsem ještě nikam nespamoval či někomu doporučoval. No, tak to napravím :D První na řadu jdou kluci z Fujifabric.

Neptejte se mě, jak jsem k nim přišel, už se mi to vykouřilo z hlavy. Podezírám z toho rovnou měrou Last.FM, youtube a livejournal. Co se týče stylu co hrají, ze mě dostanete tak akorát rock. Těžko se to popisuje nebo přirovnává, vypomůžu si citací z wiki - "While their music can be mostly coined as alternative rock or power pop, their music usually consists of an eclectic mix of genres, including jazz, disco and progressive rock." Já bych přidal ještě stopové množství funku. Krom očekávatelných kytar, baskytary a bicích chlapci využívají i klávesy, ale občas se najde i něco jiného :)

Za dobu jejich působení se ve skupině vystřídala několik různých hudebníků. Z původního projektu dvou spolužáků ze střední, pojmenoveného podle firmy otce jednoho z nich, vznikla během let osobitá kapela. Bohužel, ani jeden ze zakladatelů už ve skupině nepůsobí - Takayuki Watanabe odešel už dříve a hlavní zpěvák a textař Masahiko Shimura loni o vánocích zemřel :( Fujifabric mají (doufám že budou fungovat i dál) talent stvořit chytlavé a nápadité songy a je celkem jedno že jim vlastně nerozumíte :) (teda, já jim nerozumím...).

Z prvního minialba první song, Senko Hanabi :) Případně tanečnější Dance 2000.



Taifu, z prvního velkého alba. Pěkně šlape... Klip, bohužel s nic moc kvalitou.


Chocolate Panic z předposledního alba. Trošku změna, co? :) (warning: v klipu figuruje polonahý Japonec a čokoláda!)


Rozhodně nesmíte minout ani Surfer King a B.O.I.P! :) Vůbec TEENAGER je moje nejoblíbenější album, dobře ilustruje rozmanitost Fujifabric.
Tohle platí dvojnásob o posledním albu Chronicle. Pro představu řízný song od podlahy All Right.  Jen odkazem diametrálně odlišný Sugar!! :)


Mé oblíbené Merry-Go-Round a Listen to the Music se mi bohužel nikde splašit nepodařilo. Doufám, že se kapela vzchopí a bude fungovat i dál, byla by to škoda. Nic moc infa se mi vyhrabat nepodařilo, jen něco málo o akci na počest zesnulého Shimury.

Žádné komentáře:

Okomentovat