Under construction...
Přestěhováno, upravte si RSS a odkazy ^^ Header bude... někdy...

pondělí 19. ledna 2009

Koukaku no Regios

V poslední době jsem sledování anime odklidil na okraj svých činností, protože při učení prostě čas není -_- A než bych riskoval, že si dám potřetí GitS: Stand Alone Complex a dva dny nebudu dělat nic jiného, tak to radši anime dieta. (A k jídlu si teď pouštím Little Britain.. skvěly seriál, možná o něm ještě bude řeč) Ovšem, proč teda tenhle text? Mezi lednovými novinkami mě svým popisem zaujalo jedno anime, kde se hovořilo světě, který prošel ekologickou katastrofou a kde se v pusté krajině potulují potvory nazvané "Pollutant beast". No uznejte, jako student CHŽP jsem si to prostě nemohl nechat ujít :)

První dojmy podle očekávání... Zřejmě půjde o béčko až céčko, s minimem originality. Ze začátku nám autoři naservírovali souboj, který je přerušen OPem a následuje uvedení do hlavní dějové linie. Jak jsem pochopil z anotace a úvodního děje. Anime se odehrává ve světě, který byl stižen jakousi (zatím) blíže nezmíněnou katastrofou a lidé žijí v pohyblivých krytých městech. Venku se totiž potulují zrůdy (Filth-monster ve fansubu od Ayako) vypadající jako obří mutovaný hmyz. Proti nim ovšem bojují speciální oddíly, bla bla bla... zbytek asi není podstatný. Hlavní hrdina nastupuju do školy (jedna) v novém městě (dva) a jeho minulost a motivy asi nebudou zrovna růžové (tři...). Originalitu příběhu jsem už dostatečně nastínil, takže teď k těm pár věcem, které se mi na prvním díle líbily.


V módě anime postav se přiliš neorientuju, ale tyhle "copánky" mě docela zarazily. Btw. plešoun v pozadí sice v prvním díle prohodil jen jednu větu, ale podle toho jak se u toho tvářil a jaký to provázel dramatický hudební motiv to asi bude důležitý charakter :)


Hlavní hrdina nám sice nastoupil na školu, ale jak se na začátku ukázalo zřejmě na špatný obor. Bystrý předseda studentské rady (de facto ředitel školy) ho v mžiku "převelel". Změnu školní uniformy (samozřejmě okamžitou) na tu správnou pak chtěl nebohému (?) hrdinovi usnadnit a zavolal si na to pomocnice :)


Jak se zdá, čekají hrdinu i obtíže v oblasti milostného života (i když on o tom ještě neví). Dívčina na obrázku má důvod být hlavnímu hrdinovi vděčná a  já bych rozhodně neprotestoval, kdyby mi vděčnost vyjádřila v takové vkusné noční košilce :)

Pokud vám přišlo divné, že jsem ani jednou hlavního hrdinu nezmínil jménem, pak vězte, že jsem ho úspěšně zapomněl :)  Což se dá říct i o jménech ostatních postav (teda až na jednu, na kterou volali Mii-chan :) )

P. S.:  Byl jsem zvědavý, jak autoři pojmenují nestvůry.. bohužel, žádný dioxin ani DDT se nakonec nekoná. Škoda, mohlo to být veselejší :)

Žádné komentáře:

Okomentovat